Online cursus Commercieel schrijven

78,50 (94,99 incl. btw)

Bereik de lezer met overtuigende teksten

Hoe prikkel je de lezer? Wat gebeurt er in hun hoofd als ze je tekst lezen? En hoe zet je deze kennis in om jouw lezers over de streep te trekken? In de cursus commercieel schrijven leer je hoe je de lezer naar jouw hand zet.

Goede commerciële teksten overtuigen zonder te overschreeuwen. Ze maken je enthousiast of zetten je aan het denken. De beste wervende teksten activeren de lezer: “ja, ik schrijf me in voor deze cursus!”

Probeer de gratis proefles

Categorie:

Module 1: De kracht van wervende teksten

Les 1: Welkom bij Commercieel schrijven

Les 2: Psychologie van de lezer

Les 3: Je doelgroep analyseren

Les 4: Wervende tekstsoorten

Module 2: Weerstand bij de lezer wegnemen

Les 5: Wat is lezersweerstand?

Les 6: Lezersweerstand: tijd

Les 7: Lezersweerstand: interesse

Les 8: Lezersweerstand: same old

Les 9: Lezersweerstand: actie

Module 3: Wervende technieken

Les 10: Gevoel versus verstand

Les 11: Usp’s  (gratis proefles)

Les 12: Sociaal bewijs

Les 13: Geloofwaardigheid

Les 14: Wervende schrijfstijl

Module 4: Opbouw van een commerciële tekst

Les 15: De AIDA-opbouw

Les 16: Inleiding, kern, slot

Les 17: Sterke openingszinnen

Les 18: Pakkende titels en tussenkoppen

Module 5: Afsluiting Commercieel schrijven

Eindtoets

Afsluiting en certificaat

Tijdsinvestering

Hoeveel tijd je kwijt bent aan deze cursus, verschilt per persoon. Gemiddeld besteden cursisten aan deze cursus ongeveer 8 uur studietijd.

Je online schrijfcursus is ook een handig naslagwerk!

Heb je je cursus afgerond? Dan blijft je cursus gewoon beschikbaar in je account. Je kunt dus altijd nog even iets opzoeken, een les herhalen, of meer oefenen. Dankzij de overzichtelijke indeling kun je de theorie, schema’s en overzichten altijd snel terugvinden.

Ga naar de bovenkant