Ondersteuning2021-04-08T17:47:10+02:00

Ondersteuning

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Kom je er niet uit? Mail ons je vraag, dan helpen we je zo snel mogelijk!

Waar vind ik mijn e-learning?2021-04-08T17:28:21+02:00

Als je een e-learning hebt aangeschaft, staat deze voor je klaar in Mijn schrijfacademie. Let op: de e-learning is pas zichtbaar als we je betaling hebben ontvangen. Betaal je met iDeal, dan is je e-learning direct zichtbaar en te gebruiken.

Ik zie mijn e-learning niet staan in Mijn schrijfacademie. Hoe kan dat?2021-04-08T17:24:12+02:00

Er zijn een paar mogelijkheden:

Heb je de e-learning aangeschaft met de optie Vooruitbetaling per bank? Je cursus verschijnt dan in Mijn schrijfacademie zodra wij je betaling hebben ontvangen. Je krijgt van ons een notificatie per e-mail.

Misschien heb je ongemerkt de e-learning gemarkeerd als Afgerond. Je e-learning staat dan nog steeds in Mijn schrijfacademie, maar nu onder de Afgeronde cursussen. Hier kun je je e-learning alsnog gewoon volgen door hem aan te klikken. Onderaan elke les kun je eenvoudig doorklikken naar de volgende les.

Heb je op het goede account ingelogd? Je e-learning is gekoppeld aan de accountgegevens die je hebt ingevoerd toen je de cursus aanschafte. Met deze gegevens moet je dus inloggen op Mijn schrijfacademie om je e-learning te volgen.

Ik heb per ongeluk mijn e-learning op Afgerond gezet, wat nu?2021-04-08T17:21:38+02:00

Geen probleem, je kunt de e-learning gewoon nog gebruiken. Let op: je e-learning staat nog steeds in Mijn schrijfacademie, maar nu onder het tabblad Afgeronde cursussen. Hier kun je je e-learning aanklikken om die te openen.

Hoe start ik mijn e-learning?2021-04-08T17:19:42+02:00

Je e-learning staat na aankoop voor je klaar in Mijn schrijfacademie. Als je de e-learning aanklikt, verschijnt een overzicht van de modules en lessen. Klik op de eerste les om te beginnen. Onderaan elke les kun je eenvoudig doorklikken naar de volgende les.

Kan ik mijn account verwijderen?2018-07-25T12:04:09+02:00

Ja, dat kan. Stuur ons een e-mail met je gebruikersnaam (wachtwoord is niet nodig) en dan verwijderen we je account voor je. Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?2018-07-25T12:04:01+02:00

Je kunt eenvoudig je wachtwoord opvragen via het inlogscherm.

Waarom zie ik het certificaat van mijn e-learning niet?2021-04-08T17:17:57+02:00

Bij elke e-learning hoort een certificaat. Je krijgt toegang tot het certificaat als je alle lessen hebt voltooid. Controleer dus of echt alle lessen op ‘Afgerond’ staan.

Sommige online cursussen hebben een eindtoets. Je moet dan een bepaald percentage van de vragen goed beantwoorden om toegang te krijgen tot je certificaat. Heb je niet genoeg vragen goed? Dan kun je de toets opnieuw maken.

Ga naar de bovenkant