FAQ’s2018-05-05T15:32:06+02:00

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat het antwoord op jouw vraag hier niet bij? Stuur ons dan een e-mail met jouw vraag; we zullen je zo snel mogelijk helpen.

Hoe zit het met mijn privacy?2018-07-24T16:27:14+02:00

Natuurlijk houden wij ons netjes aan de privacywet. Je leest er meer over in onze privacyverklaring.

Waarom zie ik het certificaat van mijn e-learning niet?2021-04-08T17:17:57+02:00

Bij elke e-learning hoort een certificaat. Je krijgt toegang tot het certificaat als je alle lessen hebt voltooid. Controleer dus of echt alle lessen op ‘Afgerond’ staan.

Sommige online cursussen hebben een eindtoets. Je moet dan een bepaald percentage van de vragen goed beantwoorden om toegang te krijgen tot je certificaat. Heb je niet genoeg vragen goed? Dan kun je de toets opnieuw maken.

Kan ik cursusonderdelen combineren?2020-11-03T16:38:02+01:00

Ja, dat kan. Als je een individuele schrijfcursus of een in company schrijfcursus boekt, kun je het programma samenstellen in overleg met een van onze schrijftrainers. Je kunt dan dan ook onderdelen uit verschillende cursussen combineren. We denken graag met je mee om een programma op maat samen te stellen!

Kan ik zelf kiezen welke schrijftrainer mijn cursus verzorgt?2020-11-03T16:38:57+01:00

Ja, dat kan. Geef gerust je voorkeur door, dan houden we daar rekening mee.

Waar vind ik mijn e-learning?2021-04-08T17:28:21+02:00

Als je een e-learning hebt aangeschaft, staat deze voor je klaar in Mijn schrijfacademie. Let op: de e-learning is pas zichtbaar als we je betaling hebben ontvangen. Betaal je met iDeal, dan is je e-learning direct zichtbaar en te gebruiken.

Ik zie mijn e-learning niet staan in Mijn schrijfacademie. Hoe kan dat?2021-04-08T17:24:12+02:00

Er zijn een paar mogelijkheden:

Heb je de e-learning aangeschaft met de optie Vooruitbetaling per bank? Je cursus verschijnt dan in Mijn schrijfacademie zodra wij je betaling hebben ontvangen. Je krijgt van ons een notificatie per e-mail.

Misschien heb je ongemerkt de e-learning gemarkeerd als Afgerond. Je e-learning staat dan nog steeds in Mijn schrijfacademie, maar nu onder de Afgeronde cursussen. Hier kun je je e-learning alsnog gewoon volgen door hem aan te klikken. Onderaan elke les kun je eenvoudig doorklikken naar de volgende les.

Heb je op het goede account ingelogd? Je e-learning is gekoppeld aan de accountgegevens die je hebt ingevoerd toen je de cursus aanschafte. Met deze gegevens moet je dus inloggen op Mijn schrijfacademie om je e-learning te volgen.

Ik heb per ongeluk mijn e-learning op Afgerond gezet, wat nu?2021-04-08T17:21:38+02:00

Geen probleem, je kunt de e-learning gewoon nog gebruiken. Let op: je e-learning staat nog steeds in Mijn schrijfacademie, maar nu onder het tabblad Afgeronde cursussen. Hier kun je je e-learning aanklikken om die te openen.

Hoe start ik mijn e-learning?2021-04-08T17:19:42+02:00

Je e-learning staat na aankoop voor je klaar in Mijn schrijfacademie. Als je de e-learning aanklikt, verschijnt een overzicht van de modules en lessen. Klik op de eerste les om te beginnen. Onderaan elke les kun je eenvoudig doorklikken naar de volgende les.

Kan ik mijn account verwijderen?2018-07-25T12:04:09+02:00

Ja, dat kan. Stuur ons een e-mail met je gebruikersnaam (wachtwoord is niet nodig) en dan verwijderen we je account voor je. Je ontvangt van ons een e-mail ter bevestiging.

Ik ben mijn wachtwoord kwijt, wat nu?2018-07-25T12:04:01+02:00

Je kunt eenvoudig je wachtwoord opvragen via het inlogscherm.

Hoe kan ik een kortingscode invoeren?2018-07-24T16:18:23+02:00

Kies eerst je schrijfcursus uit het online aanbod en plaats je cursus in de winkelwagen. Door op het winkelwagentje te klikken ga je naar het betaalscherm. Hier kun je vervolgens je code invoeren in het vak Kortingscode. Klik vervolgens op Kortingscode toepassen. De korting wordt nu verrekend.

Ga naar de bovenkant