Module 1: De kracht van wervende teksten Lessen Les 1: Welkom bij Commercieel schrijven Les 2: Psychologie van de lezer Les 3: Je doelgroep analyseren Les 4: Wervende tekstsoorten
Module 2: Weerstand bij de lezer wegnemen Lessen Les 5: Wat is lezersweerstand? Les 6: Lezersweerstand: tijd Les 7: Lezersweerstand: interesse Les 8: Lezersweerstand: same old Les 9: Lezersweerstand: actie
Module 3: Wervende technieken Lessen Les 10: Gevoel versus verstand Les 11: Usp’s Gratis proefles Les 12: Sociaal bewijs Les 13: Geloofwaardigheid Les 14: Wervende schrijfstijl
Module 4: Opbouw van een commerciële tekst Lessen Les 15: De AIDA-opbouw Les 16: Inleiding, kern, slot Les 17: Sterke openingszinnen Les 18: Pakkende titels en tussenkoppen
Module 5: Afsluiting Commercieel schrijven Lessen Eindtoets Commercieel schrijven Afsluiting cursus Commercieel schrijven